• Email
  • Share:

Star Tribune, department of corrections

The Star Tribune has posted a correction of the erroneous reference to Power Line by Curt Brown in his page one story yesterday:

A story on Page A1 Sunday incorrectly attributed the source of an online comment about the refusal by some Muslim cashiers to scan pork products. The comment, signed by “scotty,” did not appear in a posting on the Power Line blog. It appeared on AOL’s News Bloggers site in response to a posting on the AOL blog contributed by locally based Power Line blogger John Hinderaker.

I would like to add for the record that Brown had the assistance of two Star Tribune reporters (Chris Serres and Dan Wascoe) on his page one story and that I am not “scotty.”

Recommend this Power Line article to your Facebook friends.

Responses