A mistake was made

As to the identity of the leaker of Valerie Plame’s identity in days of yore, word appears not to have penetrated the Los Angeles Times. Reader Curt Massie writes:

You won’t believe this (or maybe you will). The LA Times claims that Scooter Libby “leaked” the name of Valerie Plame. As we all know the leak came from Richard Armitage. I wonder how a mistake like that got by all those editors and fact checkers. The reference was in a article about the White House blowing the identity of the CIA station chief in Afghanistan.

Hey, perhaps there is a good reason why the Washington Post recalled Plame’s outing in the passive voice in its story on the White House’s disclosure of the identity of the Kabul station chief. Maybe they weren’t sure! We can at least be grateful they didn’t rely on the Times for their “information.”

Responses